Πώς να διαχειριστείτε το ηλεκτρονικό σας Κατάστημα
Έχετε εξετάσει ποτέ τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από τη διαχείριση και την προσαρμογή του ηλεκτρονικού σας Καταστήματος; Πώς να το χρησιμοποιήσετε ως ένα έτοιμο και επαγγελματικό εργαλείο για τη διαχείριση των παραγγελιών σας; Διαβάστε τις προτάσεις μας, που ενδέχεται να αναπτύξουν την επιχείρησή σας με περισσότερους τρόπους από αυτούς που περιμένετε..
1. Ελέγξτε τα αιτήματα νέων πελατών και παραγγελιών καθημερινά
- Αποδοχή αιτημάτων νέας παραγγελίας εντός 24 ωρών
- Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας για να διευκρινίσετε λεπτομέρειες της παραγγελίας
- Επεξεργαστείτε εύκολα τις νέες παραγγελίες στη σελίδα Μελών
2. Ανανεώστε το Κατάστημά σας σε κάθε Καμπάνια
- Ενημερώστε τις ημερομηνίες που δέχεστε παραγγελίες και το χρόνο παράδοσης
- Ανανεώστε τις κατηγορίες προϊόντων από το προεπιλεγμένο περιεχόμενο
- Επισημάνετε, προσθέτοντας ετικέτα, νέα προϊόντα που λατρέψατε και προτείνετε
3. Προωθήστε το Κατάστημά σας
- Στείλτε το σύνδεσμο (link) του Καταστήματος και το μήνυμά σας μέσω social media και email
4. Διατηρήστε ενημερωμένο το προφίλ του Καταστήματός σας
- Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας είναι σωστά
- Ανανεώστε το μήνυμα εισαγωγής
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει πρόσφατη φωτογραφία του εαυτού σας, που αντικατοπτρίζει το πώς θέλετε να βλέπει κάποιος πελάτης την επιχείρησή σας
Μάθετε περισσότερα για την προώθηση του Καταστήματός σας ΕΔΩ.
Μην ξεχάσετε να κατεβάσετε επιπλέον πληροφορίες για αυτό το θέμα σε μορφή PDF